Prekių grąžinimas
Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
– grąžinama Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
– Prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;
– Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;
– grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas.
Grąžinimas netaikomas nekokybiškai prekei.
Norint grąžinti prekes Omniva paštomatu:
– susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru numeriu +370 668 34966 arba el. paštu info@somore.lt. Mūsų komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;
– el. laišku ir SMS žinute (žinutės gali vėluoti) gausite patvirtinimo kodą, kurį reikės įvesti Omniva paštomate;
– Omniva paštomate įveskite gautą kodą, užklijuokite atspausdintą lipduką ir išsiųskite prekes mums.
Grąžinimo kaina – 3,40 Eur. Grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos pinigų sumos.
Prekės turi būti grąžinamos adresu: Batniavos g. 51, Kaunas LT- 47167.
Darbo laikas: I-V 09:00 – 18:00, VI-VII – nedirbame.
Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3-5 darbo dienas grąžinsime pinigus į užsakymo mokėtojo sąskaitą.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.