Prekių grąžinimas

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

– grąžinama Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

– Prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

– Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;

– grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas.

 

Grąžinimas netaikomas nekokybiškai prekei.

 

Norint grąžinti prekes Omniva paštomatu:

– susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru numeriu +370 668 34966 arba el. paštu info@somore.lt. Mūsų komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;

– el. laišku ir SMS žinute (žinutės gali vėluoti) gausite patvirtinimo kodą, kurį reikės įvesti Omniva paštomate;

– Omniva paštomate įveskite gautą kodą, užklijuokite atspausdintą lipduką ir išsiųskite prekes mums.

 

Grąžinimo kaina – 1,50 Eur. Grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos pinigų sumos.

Prekės turi būti grąžinamos adresu: Chemijos g. 17, Kaunas LT- 51331.

Prekes galite grąžinti tiesiogiai, atvykdami nurodytu adresu. 

Darbo laikas: I-V 09:00 – 18:00, VI-VII – nedirbame.

 

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3-5 darbo dienas grąžinsime pinigus į užsakymo mokėtojo sąskaitą.

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.