Prekių grąžinimas

Visas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

– grąžinama Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

– Prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

– Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;

– grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas.

 

Norint grąžinti prekes Omniva paštomatu:

– susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru numeriu +370 668 34966 arba el. paštu info@somore.lt. Mūsų komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;

– el. laišku ir SMS žinute (žinutės gali vėluoti) gausite patvirtinimo kodą, kurį reikės įvesti Omniva paštomate;

– Omniva paštomate įveskite gautą kodą, užklijuokite atspausdintą lipduką ir išsiųskite prekes mums.

 

Prekės turi būti grąžinamos pardavėjui adresu: SO MORE UAB, Batniavos g. 51, Kaunas LT- 47167.

Darbo laikas: I-V 09:00 – 18:00, VI-VII – nedirbame.

 

Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Pinigai grąžinami į užsakymo mokėtojo sąskaitą arba kitą sąskaitą, kurią nurodo pirkėjas.